lørdag 1. desember 2012

Adventskalender

Idag har jeg laget ferdig adventskalenderen til jentungen og det var akkurat i siste sekund :P 
Jeg har sett på forskjellige blogger og det er mange ulike og smarte kalendere ute og går. 
Omvendtkalender, aktivitetskalender, ferdigkalender og pakkekalender for og nevne noen. 
Jeg valgte pakkekalender i år siden jeg mener at vesla vil ha stor glede av å åpne en liten gave hver dag:) 
Jeg ønsket ikke å bruke en formue, men syns det ble masse fine ting til en samlet sum på ca 300kr. 
Da får hun noe godteri, noen truser, hårspenner ol. smykker, skrapelodd, 
refleksvest, lipgloss ++. Syns det er greit og gi litt 
nødvendigheter også og ikke bare godteri:)



Kjøpte en pakke med gaveposer så innpakkingen ble veldig enkel. Pakkene hengte jeg på et gammelt vindu jeg har satt hønsenetting på. :)

Ble kjempe fornøyd med resultatet. Den ble veldig dekorativ på kjøkkenveggen :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...