tirsdag 15. januar 2013

Lilla & hvitt

Da vår lille prinsesse skulle feire 4 års dagen sin med venninnene sine skulle alt være lilla og hvitt. 
Duk, kopper, sugerør, tallerkener, bestikk, ballonger, kaken og blomstene;-) 
Koppene er hvite plastkopper jeg knyttet lilla blomsterbånd på og kaken har jeg bakt med helt 
hvit og mørk lilla marsipan på som er laget slik at det eneste lilla som synes er tre sommerfugler. 
Jeg hadde dessverre bare dårlige mobilbilder for hånden så jeg lekte meg litt med dem. 
Jeg kjøpte inn ansiktsmaling og malte alle som ville :) 
Julie Antonie ville ha lilla sommerfugl så da fikk hun det :) 




Hun fortalte meg her om dagen at hun ønsker seg karneval tema neste bursdag. 
Det er jo ikke før september så jeg har heldigvis litt tid på meg til å planlegge. :)
Barneselskap er jo kjempegøy å planlegge da ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...