tirsdag 26. februar 2013

Garderobe

Dette kom på plass i går kveld *endelig*. Har ventet i en evighet på å få det fra garasjen og inn, det har stått der ute siden desember... Jeg er stor fornøyd med skapet og det er faktisk mannen i huset også! Vi har litt jobb framfor oss med å skrape av all den gamle teipen da, men det går ;) Vi har egentlig lyst til å pusse opp den gamle og ikke minst kalde gangen, men vi får ta det over langen.. Det er veldig mye vi ønsker å pusse opp her i huset og ute.. Vi må prioritere de rommene vi trenger mest også får de andre vente på sin tur og gangen er ikke først på lista enda. :/


Jeg har drevet og reklamert for en interiørduell som jeg og mannen i huset skal ha.. Den har dessverre blitt utsatt gang på gang pga sykdom og at vi rett og slett ikke har hatt tid til det enda, men jeg håper at vi snart kan komme igang for dette tror jeg virkelig kan bli spennende! 

God tirsdagskveld til alle som titter innom!
I kveld er det endelig Grays anatomi og Privat praksis igjen! Er en hel uke siden sist ;) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...