tirsdag 5. februar 2013

Utfordring + kjellerstuen

NIB har en utfordring kalt "Tid for kontraster". 
Mitt bidrag er også det nyeste rommet i huset vårt, nemlig kjellerstuen. 
Her er det kontraster mellom brukt/nytt, pusset mur/"nude" tre, hardt/mykt, lyst/mørkt og gammelt/retro. 
Jeg er utrolig fornøyd med denne lille kjellerstuen. Du kan se flere bidrag her

Digger dette putetrekket fra Kremmerhuset. Den har også en liten fargeklatt på seg :)

Svart skrift på treveggen er en stilig kontrast. Jeg liker godt det ubehandlede treet og ønsker derfor å holde det lyst. Blandet hvit maling i vann, ca 50-50 og malte det på. Forhåpentligvis holder det seg sånn :)

Vi skal ha en tv her nede etterhvert, men først må vi ha noe å sette tv'en på og det er det den kommende interiør duellen handler om. Den starter om ca 1 uke så følg med. :)

God kveld!
 


4 kommentarer:

  1. Digger den puta! ...og veggen var veldig fin slik : ))

    beste hilsen, Silje.

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar Silje :) Den puta er kul ja;)

    SvarSlett
  3. Flotte kontraster du viser!
    Kule lys i hjørnet!
    Lykke til i utfordringen!
    Ønsker deg en NydeligFlott kveld!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar! :-)
      Jeg blir så glad av å lese slikt ;-)
      Klem fra meg! :-)

      Slett

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...