fredag 8. februar 2013

Valentines day

Det er bare 6 dager igjen til Valentines day!
Noen som gleder seg til å få blomster av kjæresten/mannen sin? Nå er det ikke lenge igjen ;)

Jeg fant et kjempe kult kort på nettet med instrukser og mal for å lage dem! 
Det har jeg prøvd og det kan du også gjøre her
Sånn ser malen ut.
Bare skriv ut malen og klipp/skjær der det er anvist. Da får du ditt eget sprett-opp kort du kan gi bort til din kjære eller en god venninne:)

Man bør bruke vanlig papir ellers blir det for tykt. 
Jeg brukte vanlige hvite ark, men du kan bruke alle mulige farger. 
Sånn ser det ut ferdig klippet og brettet.
Det ferdige resultatet! Du finner også en konvolutt mal på samme siden som er kjempe enkel og passer perfekt med kortet. Konfetti er prikken over i'en ;) Jeg klippet ut røde rombe formede konfetti.

Dette er et artig kort som mange blir glad for å få!
Et godt forslag til deg som ikke helt vet hva slags kort du skal gi ;)

Ønsker alle en riktig god fredag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...