søndag 31. mars 2013

Påskesol, kvikk lunsj og fri = kjøkken??

 Jeg ser at mange er på fjellet, hytta eller bare nyter solen ute.. Vi er INNE og bor i støv.. 
Jeg har to støvsugere og de er i bruk minst 10 ganger om dagen.. huff.. Så langt har vi revet gulv, vegg, tak og litt av pipa. Pipa hadde en sånn "hette" som var til en slik ved fyrt komfyr.. Den har vi ikke bruk for så den banket jeg ned gitt :P Da min kjære rev taket så raste det massevis av flis (derfor alt støvet) hele kjøkkengulvet hadde 40-50 cm med flis... Når det blir så mye rot og ting tar så lang tid så virker det som om vi aldri skal bli ferdige :( Nesten så man angrer litt.. Planen i dag er å pusse ferdig pipa, lekte opp taket og kle det igjen. =)

Slik blir ene delen av kjøkkenet NÅR det blir ferdig.. ;-)


Fortsatt fin påske!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...