tirsdag 26. mars 2013

Vi skal pusse opp kjøkkenet!

Som mange andre som jobber halve påsken og skal være hjemme resten av den så
skal vi bruke tiden vår hjemme på å pusse opp. Denne gangen så er det kjøkkenet som skal få seg
en real makeover! Her skal alt byttes! :) Vi var på Ikea i går og hentet kjøkkenet
(anbefaler INGEN å dra på Ikea i påsken.. sykt mye folk) vi fikk heller ikke med oss alt
kjøkkenet for jeg fant ikke ut før vi var der at de frontene vi skal ha er
bestillingsvare *sukk*, men vi skal ha det så da får vi vente med å sette på fronter
til 12.april.. resten har vel kommet på plass til da får jeg tro ;)
 
Før bilder av kjøkkenet skal tas før rivingen starter slik at vi får se den
store forskjellen når det er tid for etter bilder :)
 
 
Liten smakebit...
 
FAKTUM Veggskap med 2 vitrinedører IKEA Flyttbare hyller, tilpass avstanden etter ditt oppbevaringsbehov. Solid konstruksjon; stammen er 18 mm tykk.
Gleder meg veldig til å lage mat i mitt nye kjøkken! :)
God påske tirsdag til alle der ute :)
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...