søndag 7. juli 2013

Huset utvendig

God søndag! :)
Bloggen min har blitt lite prioritert i det siste da det er så mye annet som skjer ;)
Vi har fremdeles igjen litt småtteri på kjøkkenet før jeg vil ta bilder av det til dere.. :)
I dag skal jeg vise fram noen bilder av huset utvendig. Vi har faktisk rukket og få gjort litt på 2,5 år :) hehe :) 

Huset før... (2011)

Huset nå (2013)

Huset før.. (2011)

Huset nå :) (2013)

Nå :)

 Ble såå fornøyd med den nye ytterdøra! :) Nå har vi en dør som er TETT! =)

Det har jo skjedd endel, men enda mye som står igjen.. :/ Men det får vi ta når vi gidder ;) 

4 dager til vi reiser til Tyrkia nå! Skal si jeg gleder meg! =) =)





1 kommentar:

  1. Dere har fått gjort masse på 2 år da:D blitt veldig fint. regner med at du er fornøyd.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...