onsdag 7. august 2013

Forandring fryder

Hei! Nå er det en stund siden igjen! Huff.. har vært lat i det siste, men nå skal jeg ta meg sammen! :D 
Vi driver stadig med noe, men sommerens late dager gjør at det tar lengre tid å dokumentere det ;) 
Nå om dagen driver vi med siste finish av kjøkkenet og endrer litt på stuen.. Jeg har lagt merke til at så mange har byttet ut sofaen sin i sommer og nå skal jammen jeg det også! Ny sofa er bestilt så nå må jeg bare vente til den kommer :) (i september..) 

Vi har kastet ut det gamle vitrineskapet og ommøblert litt også :) Er så gøy med litt forandring :) er ikke helt ferdige enda, men her er en liten sniktitt :)

Den "nye" kroken er så koselig :) Ble bare veldig tomt på veggen der.. vi vet akkurat hva vi skal gjøre, men det får dere se en annen dag ;) Kan si at det eneste vi tok vare på fra vitrineskapet var dørene... ;)

Disse får dere se mer av.. men bare den ene i første omgang ;)

Denne taburetten fant min kjære i kjelleren.. Den var rød med flassende maling. Vi ville ha den "gammel" men hvit så jeg gikk løs på den med sprayboksen ;) Jeg er super fornøyd med resultatet :)

Lampen fikk også kjenne sprayboksen ;) Den var gullfarget og var et bruktkupp jeg kjøpte for 20 kr av en nabo :) Skjermen er ny og kjøpt på lampehuset. 


Et annet prosjekt er kjøkkenbordet... 
Vi fant et gammelt hjemmesnekret bord i uthuset som jeg selvfølgelig la min elsk på.. :) 
Til min kjæres store glede... 
jaja, jeg får viljen min så hva gjør det om han er litt oppgitt?(!) 
Bord toppen har blitt pusset, lakkert og så pusset og lakkert igjen (ustabilt vær..). 
Det skal få nye bein for å gjøre det høyere også skal vi bygge en sittebenk til å ha på ene siden av bordet mens det blir stoler på andre siden :) 
Vi har allerede kjøpt sitteputer til benken :P



Forrige uke holdt jeg på med fagprøven og på fredag kunne jeg glede meg over et ferskt 
fagbrev i kontor- og administrasjonsfaget med karakteren meget godt bestått :) (ja jeg er stolt av meg selv;))
Dette ble offentlig gjort på facebook siden til jobben og dette så selvfølgelig 
Besteste Monica min som kom på overraskeleses besøk med blomster til meg =)


Mer om stuen/ kjøkkenet kommer snart! Lover å ikke være så lat fremover =)
God kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...