tirsdag 17. desember 2013

DIY- Julegardiner!

God kveld! 
Jeg lovte å vise bilder av julegardinene bare jeg fikk de ferdige så nå skal dere få se ;) 
Jeg har igjen å sy om en gardin, men det får bli i morgen kveld. Er litt begrenset hvor mye jeg orker å drive på om dagen :P 
Jeg kjøpte meg noen gardin lengder for å gjøre de om til 2 lift gardiner og en roll-up. Her er resultatet;

Roll-up'en på stuen


 Lift gardinen på kjøkkenet. 
Til denne har jeg brukt en tynn planke og to kroker for å gjøre den til en lift gardin.

 Jeg er kjempe fornøyd med resultatet :)



 Elsker "God Jul" pynten min, den passet fint i vinduet sammen med den nye gardinen :)

 Kjøpte dette lille kunstige edelgran treet for halv pris på plantasjen her om dagen. Ble så fint med hvite kuler ved siden av den gamle radioen. :) Jeg digger gode tilbud altså :)

Siden det er kunstig vil det glede meg år etter år ;)

Den eneste gardinen jeg ikke behøvde å endre ;) 

Nå skal jeg gjøre ferdig klesvasken for dagen og finne senga :) 
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...