mandag 6. januar 2014

Møbelprosjekt uke 2:-)

God kveld! Jeg titter innom en rask tur for å poste mitt første innlegg med min nye iPad;-) nå som vi har kommet til 2014 er det vel på tide at også jeg beveger meg inn i Apple sin verden! Hehe:-P Jeg har som tidligere nevnt noen møbelprosjekter jeg vil få ferdig og egentlig skulle stellebordet til pers først, men disse to kommodene er viktige for jenterommet også så de blir prosjekt 1. Målet er å bli ferdig med dette prosjektet i løpet av uke 2:-)

Disse to skal få en rosa/lilla farge og nye håndtaket:-) blir nok jentete nok det;-)




Jeg kommer til å legge ut bilde av det ferdige resultatet ved ukeslutt samt lage et innlegg om møbelprosjektert uke 3;-)

Nå er det viaplay film med min kjære før senga kaller:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...