tirsdag 14. januar 2014

Møbelprosjektet uke 2

God kveld! 
Jeg ble faktisk ikke helt ferdig med begge kommodene denne uken.. 1 ble helt ferdig og den andre mangler skuffene et malestrøk, men jeg fikk endelig malt stellebordet og sprinkelsengen fikk seg litt fersk maling:-) så alt i alt er jeg fornøyd med innsatsen min i uke 2;-) 

Denne uken ble startet med å bake ostekake, muffins og wienerbrød... Vesla i huset fikk lyst til å bake så da bakte vi;-) wienesbrødene skal fryses ned så jeg har noe lettvint å servere når familie og venner kommer for å hilse å babyen (når hun blir født da) Hehe :-) 

Kommode nr. 2 skal bli ferdig denne uka så sant jeg ikke ligger på sykehuset;-) 

Jeg må si jeg er veldig fornøyd med resultatet av kommode nr. 1...


Jeg må skryte litt av 5 åringen som bakte muffins i fra bunn av helt selv. Eneste ho mor måtte gjøre var å sette fram ingrediensene:-) de ble både gode og pene:-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...