onsdag 26. februar 2014

Dåp i sikte

God morgen!
Jeg har begynt å planlegge dåp. Den skal være ganske snart, i mars om det er mulig. Driver å planlegger bryllupet som er i august og jeg vil ikke ha dåp og bryllup rett etter hverandre så da får dåpen skje litt raskere enn sist (Julie Antonie var 6mnd).

Innbydelsene lager jeg selv og har så vidt begynt på dem.
 Fant en mal på disse kjole kortene, de er jo super søte ikke sant? 


Driver å øver meg på å lage pene marsipankaker. 
Skal lage dåpskaken og bryllupskaken selv på henholdsvis 2 og 3 etasjer. 
Denne laget jeg for å øve meg på farging av marsipanen til dåpen.

Inspirasjon til dåpskaken. Min blir ikke helt lik, men kanskje ikke så ulik? :)

Det blir koldtbord som jeg også lager selv, kanskje du vil hjelpe meg litt mamma? hehe :)
Det er mye som gjenstår før alt er klart: Dato, kirke, lokale, pynt ++
men om alt går som jeg vil så har jeg jo hele 3,5 uke på meg... ;-)

Ha en fortsatt fin dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...