fredag 12. september 2014

Bryllup del 1: L o k a l e t

Heisann! Det var jammen lenge siden sist!  På den tiden har jeg rukket å bli gift;-)

Det er mye som skjer heletiden som ikke er opppussing og slike andre ting som jeg blogger om og selv når det skjer noe "bloggverdig" så får jeg liksom bare ikke satt meg ned for å blogge om det... men som alltid har jeg store planer om å ta meg sammen;-)

Nå har jeg altså giftet meg og det er jo fint å dele med dere syns jeg.
Hadde dessverre ikke hodet helt med meg når jeg holdt på med dekoreringen av lokalet klokken 23.30 kvelden før Dagen... så har ikke noen nærbilder av borddekkingen :-(



 Den ene plassen sto åpen fordi vi måtte ha plass til tripp trappen til minste jenta:-)








Ble skikkelig fornøyd med borddekkingen! Synd jeg ikke har nærbilder av alt så jeg får vist dere..
Min kjære svigerinne har laget ALLE blomsteroppsatsene, mer om henne senere;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...