lørdag 13. september 2014

Bryllupet del 2: K a k e n

Vil starte dette innlegget med en advarsel/ anbefaling om/imot å bake bryllupskaken selv! Jeg gjorde det og jeg hadde planlagt det helt fra starten, men når tiden for å bake kaken kommer så er det også myye annet som skal skje og gjøres istand. 

Jeg lagde sukkerbrødene klare torsdag så de var klare for fyll, marsipan, stabling og pynting fredag. Fredag skulle jeg også låse opp for kokken, bære fram alle stolene og bordene, dekorere, ta imot blomster, sende gubben for å hente stolene til vielsen, passe barna, ordne forlovergave og smykker til meg selv (vet de to siste var veldig i siste liten altså, men slik kan det altså gå..)

 Så kaken måtte jeg bare begynne med når ettermiddagen kom og det tar jo endel tid og fylle, pynte og dekorere en 3 etg. stablekake.. 

Pyntingen av lokalet fikk jeg altså ikke begynt med før i 22 tiden. Jeg innrømmer gjerne at jeg var super stressa av at jeg ikke ble ferdig og fikk lagt meg før 02 tiden :-P 

Skulle jeg gjort det hele igjen så hadde jeg bestilt kaken fra et bakeri ;-) 

Jeg glemte jo helt å ta bilde av kaken, men her får dere bilder som gjestene har tatt av kakeskjeringen:-)






Jeg ble jo nesten fornøyd med kaken dah.. ;-) hehe:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...