fredag 17. oktober 2014

Overraskelse på soverommet..

God kveld/ straks natt;-) 
I dag har mannen stått på hele dagen og kvelden helt alene. Han har fått gjort masse iidag!
Jeg har hatt med barna på shopping;-) har kjøpt lamper og diverse som jeg skal vise fram i et eget innlegg;-)

Her er en smakebit fra soverommet vårt i kveld :-)

Det er en av veggene som ser sånn ut. Egentlig så hadde vi planlagt sammen at alle veggene skulle ha smartpanel. Plutselig får jeg beskjed av mannen at det ikke skulle være det alikevel.. Jeg var ikke helt begeistret for den overraskelsen, men han hadde rett og det blir kjempe fint ;-) 
Alle veggene på vårt rom er nå ferdig og det er egentlig ikke så mye som gjenstår. Takket være min fantastisk dyktige mann går det virkelig unna;-) hehe:-) 

I morgen skal jeg ta flere bilder og vise dere. Det blir så fint!

God natt alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Så stilig! Hvor er wallstickersen på døra fra? Gleder meg til å se resultatene:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :-D vi blir veldig fornøyd. Det har skjedd litt i dag også, men rakk ikke ta bilder før mørket kom.. wallstickeren på døra har jeg kjøpt på ebay;-)

      Slett

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...