lørdag 7. februar 2015

Bryllupet del 4: V i e l s e n

Vielsen. Vi ble mann og kone ute i det fri, akuratt som vi begge ønsket takket være godt vær;-) 
Det at vi skulle gifte oss utendørs er vel det eneste ønsket vi begge alltid har hatt for vår store dag, selv før vi bestemte oss for å gifte oss. Og ja, du leste riktig, vi bestemte oss for å gifte oss. Jeg har i mange år ønsket å gifte meg med denne mannen mens han ikke så problemet med å vente.. Jeg tror egentlig han hadde vært mer for å gifte seg om jeg hadde fortalt han tidligere at jeg ikke ser poenget i et frieri.. Altså, når man har vært sammen leenge og har hus, bil og barn sammen syns jeg man er vel forbi frieri stadiet. For meg ville det bare blitt kleint om han plutserlig gikk ned på kne og anonserte at han ville dele hele livet med meg, jeg går jo ut ifra det da vi fikk barn sammen liksom;-) hehe! 

Det var i august i 2013 jeg fortalte han at vi straks hadde delt 9 år sammen og at det vel egentlig passet ganske bra med bryllup da vi skulle feire 10 år sammen. Han ble litt satt ut og lurte på om det var greit for meg? Greit ja, hvorfor skulle det ikke være det? Nei for atte jeg ikke ble fridd til da.. Først DA fortalte jeg han mitt syn på frieri og han ble tydelig letta:-P hehe:-) 
Så da var det bare å begynne planleggingen;-)

Vi giftet oss da ca 1 år etter vi bestemte oss sammen for at vi ville bli mann og kone.
På Mariakirken Minnelund rett ved glomma i Våler kommune gav vi hverandre vårt "Ja".














 Bare se den utsikten da! :-)


Det var godt vær, fantastisk utsikt og nerver jeg aldri har hatt maken til;-)
Vi hadde en rask og nydelig vielse. Våre forlovere leste høyt for oss alle og de gjorde en suveren jobb med alt! Vi er begge superfornøyde med dagen vår<3

Ha en fin dag alle som titter innom:-)

2 kommentarer:

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...