torsdag 20. august 2015

Forberedelser til dåp

God ettermiddag! 
Idag har allerede vært en spennende dag, eldste jenta kjørte buss alene for første gang👍😊 skolen har begynt på igjen etter ferien og jeg som fortiden er hjemme med to barn under 2 år har forsåvidt nok å henge fingra i, men må allikevel bare gjøre "litt" til😂 så i dag sitter jeg med dåp forberedelser og lager pom poms😊 det er kjempe enkelt og er veldig dekorativt. Skulle ønske jeg visste hvor enkelt det var da jeg giftet meg😌 men men, jeg får heller pom pomme pokker ut av dåpslokalet😉 

Vi har valgt en sterk blåfarge og hvitt til dåpen og jeg gleder meg masse til å se lokalet ferdig pyntet neste helg. Det blir såå fint😊 noen av kakene blir tom blå! 😃
Her er en av bord pom pommene;
                                

Ha en fortsatt fin dag i solen 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på dine ord! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...